Учні та батьки першого класу щиро дякують депутату районної ради Красівському Сергію за гарний подарунок)Зичимо Вам Сергій В'ячеславович наснаги, успіхів,перемог!
Завжди будемо раді бачити Вас на наших шкільних зустрічах
☺
ЗВІТ
директора М-Погорілівської ЗОШ І-ІІ ступенів
Юрченко М.Г
за 2015-2016 н.р.
Майбутнє України визначається рівнем освіченості її найменших громадян – дітей шкільного віку. Знання та вміння, набуті в дитинстві, - це коріння. Чим воно міцніше, тим впевненіше почувається людина в житті. Саме тому триває постійний пошук творчого зростання дітей із врахуванням їхніх індивідуальних особливостей та можливостей виховати їх здоровими, вільними та щасливими.
Школа – як певна освітня інституція, зберігаючи наступність із дошкільним періодом дитинства, в умовах цілеспрямованого навчання та виховання, має забезпечити подальше ставлення особистості дитини, її інтелектуальний, фізичний, морально-естетичний, соціальний, емоційно-вольовий розвиток.
На початок 2015-2016 навчального року в нашій школі функціонувало 9 класів із загальною чисельністю 169 учнів
На кінець навчального року налічується 164 учні.
Прибуло за навчальний рік – 3 учні.
Вибуло за навчальний рік – 8 учнів (3 перевелись в інші навчальні заклади, 5 виїхали за межі Миколаївської області).
У зв’язку із збільшенням контингенту учнів (що, беззаперечно, добре) в школі є проблема розміщення дітей по класах.
Для стимулювання творчого професійного росту вчителів широко використовується можливість атестації педагогічних кадрів. Так, протягом 2015-2016 навчального року пройшов атестацію 1 учитель. Результатом є наступний якісний педагогічний склад:
В ході атестації було проведено Місячник педагогічної майстерності вчителів, які атестувалися, під час якого педагоги демонстрували свої надбання, ділилися досвідом роботи з колегами. На належному рівні підготовлено і проведено творчий звіт вчителів “Від атестації до атестації” (на засіданні педагогічної ради). Згідно з річним планом роботи школи на 2015-2016 навчальний рік методична робота у школі протягом року була спрямована на виконання Законів України “Про загальну середню освіту”, “Про освіту”, “Про мови”, “Про позашкільну освіту”, на розвиток творчої особистості вчителя та учня, а також на вибір та апробацію найоптимальніших видів та форм роботи з учнями, оскільки педагогічний колектив продовжував працювати над єдиною проблемою «Формування життєвих компетентностей учнів».
Основні завдання навчально-методичної роботи в школі на 2015-2016 навчальний рік були такі:
Використання педагогами здобутків української національної школи та культури для формування духовного світу патріота і громадянина Української держави.
Оволодіння педагогами науково-дослідними навичками, які б забезпечували не лише засвоєння напрацьованого іншими вчителями передового педагогічного досвіду, а й формування власного творчого почерку в педагогічній діяльності.
Освоєння педагогами методик вивчення програмових тем навчальних предметів із відвідуванням відкритих уроків та знайомством із творчою лабораторією колег.
Сприяння виробленню в учителів умінь і навичок самостійної роботи з метою безперервного підвищення своєї кваліфікації та вдосконалення педагогічної майстерності.
Систематичне інформування педагогів про нові нормативні державні документи та інструктивно-методичні матеріали, які стосуються педагогічної діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах.
Адміністрація школи у 2015-2016 навчальному році спрямовувала діяльність закладу на підвищення ефективності навчально-виховного процесу з одночасним урахуванням особистісної спрямованості навчання та повним розкриттям творчого потенціалу кожного учня. Цьому сприяло застосування досягнень науки, використання інтерактивних технологій навчання, комп’ютеризація навчально-виховного процесу.
Методична робота в школі розглядається як цілісна система підвищення науково-теоретичного і загальнокультурного рівня вчителя, його психолого-педагогічної підготовки та професійної майстерності. Робота планується в тісній співпраці заступника директора школи з навчально-виховної роботи та керівників методичних об’єднань, які у свою чергу обговорюють питання планування методичної роботи на наступний рік з учителями – членами методичних об’єднань.
Протягом 2015-2016 навчального року в школі функціонували такі методичні підструктури: педагогічна рада, методична рада, три міжпредметних методичних об’єднання та одне творче об’єднання класних керівників.
На початку навчального року з метою підвищення якісного рівня методичної роботи в школі була створена методична рада. На першому засіданні методична рада затверджувала плани роботи предметних методичних об’єднань, методичного об’єднання класних керівників, Школи молодого вчителя.
Цікаво та неординарно відбувалися засідання педагогічної ради. Серед них такі: «Ефективність уроку – результат організації активної діяльності учнів. Забезпечення успіху уроку», «Класні керівники, вчителі, батьки: шляхи формування життєвої компетентності особистості».
Цінним у методичній роботі вчителів закладу є орієнтація педагогів на творчість, на організацію дослідницької роботи, на пошуки більш досконалих педагогічних технологій.
На оперативно-методичних нарадах інформаційного характеру адміністрація школи ознайомлювала педагогічний колектив з одержаними директивними вказівками, методичними листами Міністерства освіти та підпорядкованих йому установ, новими досягненнями в педагогіці, методиками викладання та ін.
Належна робота здійснювалась у напрямку підвищення фахової майстерності вчителів у ході курсової перепідготовки. Так, протягом 2015-2016 навчального року пройшли курси підвищення кваліфікації вчителі Пономаренко О.М. (хімія), Морозова І.П., (географія), Зотова Т.В. (початкові класи), Юрченко М.Г. (початкові класи, гуманітарний цикл). План курсової перепідготовки виконано.
Однією з найпоширеніших форм методичної роботи є предметні методичні об’єднання вчителів, керівництво якими здійснювали досвідчені педагоги: керівник методоб’єднання вчителів природничо-математичного циклу Кубицька О.П., керівник методоб’єднання вчителів гуманітарно-естетичного циклу Кришина О.В., керівник методоб’єднання вчителів початкових класів Савицька Н.І., керівник творчої групи класних керівників Катеренюк Т.Ф. На засіданнях методичних об’єднань педагоги ознайомлюють інших з тими технологіями, елементи яких використовують у навчально-виховному процесі. Таким чином відбувається навчання та удосконалення фахової педагогічної майстерності.
Крім того, були проведені відкриті уроки та виховні заходи. В рамках Декад педагогічної майстерності вчителі школи провели відкриті уроки з предметів, які викладають:
Юрченко М.Г. – відкритий урок з української мови у 2 класі;
Валуєва Ж.Л. – відкритий урок з української мови у 5 класі;
Катеренюк Т.Ф. – відкритий урок з математики у 1 класі;
Зотова Т.В. – відкритий урок з інформатики у 4 класі;
Кубицька О.П. – відкритий урок з математики у 8 класі;
Савицька Н.І. – відкритий урок з української мови у 3 класі;
Кришина О.В. – відкритий урок з англійської мови у 8 класі;
Пильо Ю.М. – відкритий урок з історії України у 8 класі;
Пономаренко О.М. та Морозова І.П. – відкритий бінарний урок з географії та біології у 8 класі.
Всі вчителі підготували цікаві уроки на високому та достатньому рівнях, підібрані інноваційні вправи та завдання сприяли підвищенню рівня пізнавальних компетенцій учнів з предметів.
Наш час – це епоха постійних змін у технологіях, зокрема, освітніх, а використання персонального комп’ютера є стрижнем інформаційних технологій навчання. Тому варто зауважити, що педагоги використовують на уроках комп’ютерні презентації, буклети, фільми, навчально-методичні матеріали інших педагогів, розміщують власні методичні розробки у педагогічних Інтернет-виданнях та на освітянських порталах (Савицька Н.І., Кубицька О.П., Валуєва Ж.Л., Пономаренко О.М., Катеренюк Т.Ф., Кришина О.В.); ведуть дискусії з освітянами, обмінюються досвідом з колегами з інших шкіл.
Також у цьому навчальному році на базі школи проведено районні окружні семінари: вчителів української мови та літератури на тему «Виховання креативності особистості засобами сучасних освітніх технологій» (листопад) та вчителів початкових класів на тему «Використання ІКТ на уроках у початкових класах» (березень). В рамках семінару вчителів української мови та літератури проведено відкритий урок з української мови у 5 класі (вч. Валуєва Ж.Л.) з теми «Однорідні члени речення» та виступ шкільної команди екологічної просвіти з теми «Раціональне використання земельних ресурсів». Урок та виступ учнів були об’єднані спільною виховною тематикою «Збереження екології рідного краю». В рамках семінару вчителів початкових класів було проведено відкритий урок математики у 2 класі (вч. Юрченко М.Г.). Проведені уроки та заходи були підготовлені на високому науково-методичному рівні, отримали дуже позитивні відгуки від присутніх на семінарах методиста районного методичного кабінету та вчителів шкіл Жовтневого району М-Погорілівського освітнього округу.
У школі також проводиться взаємовідвідування уроків вчителями з наступним їх аналізом, при цьому приділяється увага тим чи іншим позитивним якостям стилю роботи вчителя, недолікам у роботі, які враховуються під час вибору методичної теми.
Одним з основних завдань, які були поставлені перед педагогічним колективом на першій педагогічній раді, – активізація роботи щодо виявлення та розвитку обдарованих і талановитих учнів. З цією метою всі вчителі школи у вересні склали особисті плани роботи з обдарованими учнями. Результати участі учнів школи в районному етапі Всеукраїнських олімпіад та у предметних конкурсах за 2015-2016 н.р. наступні:
На ІІ (районному) етапі Всеукраїнських олімпіад з базових предметів та з предметних конкурсів належну підготовку та високий рівень знань учні нашої школи показали лише з предметів філологічного циклу: українська, російська, англійська мови. Все це є свідченням недостатньої індивідуальної роботи з учнями вчителів інших предметів. Крім того, посередній рівень результативності олімпіад можна пояснити такими причинами, як відсутність цілісної системної роботи з обдарованими учнями, недоліки у роботі вчителів з розвитку критичного та логічного мислення учнів, недостатня увага до завдань творчого характеру, малий педагогічний досвід вчителів фізики, біології, хімії, історії.
Гідний рівень підготовки показали й учні початкових класів, посівши призові місця в районному етапі обласних олімпіадах з базових предметів серед учнів початкових класів.
У листопаді-грудні 2015-2016 навчального року відбувся районний етап Всеукраїнського конкурсу педагогічної майстерності вчителів «Учитель року – 2016». Від нашої школи у цьому конкурсі взяв участь учитель історії Пильо Ю.М., що працює в М-Погорілівській ЗОШ І-ІІ ступенів з початку 2015-2016 навчального року. На жаль, призового місця вчитель не зайняв.
Також маємо переможця заочного професійного конкурсу «Класний керівник року – 2016» - класного керівника 8 класу Кришину О.В. Робота вчителя перемогла в районному етапі та посіла призове ІІ місце в обласному етапі цього конкурсу.
Атестація педагогів – система заходів, спрямована на всебічне комплексне оцінювання їх педагогічної діяльності, за якою визначаються відповідність педагогічного працівника займаній посаді, рівень їх кваліфікації, присвоюється кваліфікаційна категорія, педагогічне звання. Атестація педагогічних працівників у 2015-2016 навчальному році проводиться відповідно до Закону України “Про освіту”, Типового Положення про атестацію педагогічних працівників (затверджено наказом МОН №930 від 06.10.2010 р., із змінами і доповненнями, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України № 1473 від 20.12.2011р., та із змінами і доповненнями, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України № 1135 від 08.08.2013), та з метою стимулювання діяльності педагогічних працівників щодо підвищення кваліфікації, професіоналізму, розвитку творчої ініціативи. Вона є дієвим стимулом підвищення педагогічної майстерності.
Слід зазначити, що у 2015-2016 навчальному році атестація педагогів школи здійснювалася атестаційною комісією М-Погорілівської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Черговій атестації підлягала вчитель початкових класів Юрченко М.Г. За результатами атестації вчителя визнано таким, що відповідає займаній посаді та присвоєним попередньою атестацією вищій кваліфікаційній категорії і педагогічному званню «Старший вчитель».
Результативність навчальних досягнень учнів школи за 2015- 2016 н.р.
Як видно з діаграми, порівняно з минулим роком, кількість учнів, що закінчили рік з високим та достатнім рівнем знань, підвищилась. Але також значно збільшилась за останні роки і кількість учнів з початковим рівнем. Це свідчить про те, що вчителі школи не врахували можливості дітей з початковим рівнем навчання, не готували для цих дітей завдання з урахуванням індивідуальних особливостей. Тому в наступному навчальному році слід покращити якість індивідуальної роботи зі слабкими учнями, залучати їх до навчальної діяльності як на уроках, так і в позаурочний час.
Виховна робота
Інтеграційні процеси, що відбуваються в Україні, пробудження громадянської і громадської ініціативи, виникнення різних громадських рухів, розповсюдження волонтерської діяльності – все це значно впливає на процеси в особистісному розвитку кожного українця, з’являються нові прояви патріотичних почуттів і нових ставлень до історії, культури, релігії, традицій і звичаїв українського народу.
Серед виховних напрямів сьогодні найбільш актуальними виступають національно-патріотичне та громадянське виховання як стрижневі, основоположні, що відповідають як нагальним вимогам і викликам сучасності, так і закладають підвалини для формування свідомості нинішніх і прийдешніх поколінь, які розглядатимуть державу як запоруку власного особистісного розвитку, що спирається на ідеї гуманізму, соціального добробуту, демократії, свободи, толерантності, виваженості, відповідальності, здорового способу життя, готовності до змін.
Виходячи з цього та відповідно до «Методичних рекомендації щодо організації виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах області на 2015/2016 н.р.», було розроблено план виховної роботи школи на 2015-2016 навчальний рік.
Патріотичне виховання
У І семестрі учні школи працювали над проектом «Ми – молодь української Землі», в рамках якого кожен клас з вересня по жовтень працював над дослідженням однієї з українських традицій, а потім свої знання представив у вигляді свята, на який були запрошені представники кожного класу. Обов’язковою частиною виховного заходу були конкурси та вікторини, де найактивніші учні класів набирали бали. Перемогу у конкурсній програмі на знання українських традицій одержали учні 6 класу.
1 клас – «Хліб – усьому голова»
2 клас – «Українські вечорниці»
3-4 класи – «Традиції новорічних свят»
5 клас – «Український ярмарок»
6 клас – «Український віночок»
7 клас – «Ой, мій милий вареничків хоче»
8 клас – «Таїнство хрещення»
9 клас – «Сватання»
Також у рамках проекту у школі відбулися конкурси на кращий реферат “Золоті сторінки Миколаївщини” та оповідань “Легенди про рідне село, місто”, тематична віртуальна екскурсія на тему «Хай вічно горить вогонь пам’яті» (до Дня партизанської слави 22.09), шкільний конкурс малюнків для 1-4 класів «Мир хай буде на планеті» (до Дня Миру 21.09), благодійна акція “Грані добра” (збір коштів та речей постраждалим в зоні АТО), спортивно-розважальна гра “Ми вам довіримо Батьківщину”, акції по упорядкуванню могили Загиблим воїнам.
За період з вересня по грудень, у школі пройшли: години спілкування “Ти – громадянин України” (1 клас), “Чужого горя не буває” (2 клас), “Конституція – основний закон України” (3 клас), “За що шанують українців” (4 клас), “Державні та народні символи України” (5 клас), “Збережемо наш скарб – рідну мову” (7 клас).
Попередження правопорушень
Від початку навчального року у нашій школі не було зафіксовано жодного скоєння неправомірних дій. Але діти, схильні до цього, в школі є. З метою попередження правопорушень класні керівники виявили у своїх класах проблемних дітей та подали їх на внутрішкільний облік (Терещонок А., учень 9 класу). У виховних планах заплановано індивідуальні бесіди з цими учнями та їх батьками, виховні години на тему “Правила нашого життя”, “Чи вмієш ти спілкуватися”, “Умій стримувати емоції”, “Конфліктна ситуація. Пошук істини, а не загострення”.
Усі такі учні залучені до позакласної роботи. Так, Алєнічев М., Луштей О, Фомін М. – приймають активну участь у загоні “Скаути”; Терешонок А., Меметова Л. – вихованці гуртка “Турист-краєзнавець”.
З 24 по 28 листопада пройшов тиждень правознавства “Жити за законами держави”, в рамках якого відбулися відеоперегляд “Правова кіномережа” (9 клас), конкурс на кращий кросворд (5-7 класи), правовий турнір серед учнів 6-9 класів, перегляд відеопрезентації “Я і мої права” (1-4 класи), випуск стінгазети та правового бюлетеня “Кримінальна відповідальність за хуліганство”
Згідно плану відбувалися засідання ради профілактики. На першому засіданні були уточнені списки дітей, схильних до правопорушень, залучення їх до позакласної діяльності, обстеження умов проживання. У жовтні відбулася зустріч з дільничним інспектором, який розповів про наслідки правопорушень та провів індивідуальну профілактичну бесіду з учнем 9 класу Терешонком Андрієм щодо відповідальності за вчинення правопорушень. Також у листопаді відбулося анкетування про шкідливість куріння та профілактична бесіда з учнем 6 класу Алєнічевим Миколою щодо дисципліни та учнем 9 класу Демиденком Даніїлом стосовно відповідального ставлення до навчання.
Творчий розвиток дітей
Для виховання успішної творчої особистості необхідно максимальне залучення учнів до активного життя школи та позакласної роботи.
Урочиста лінійка Першого Дзвоника «Дев’ята планета і діти всієї Землі» – це поєднання свята, творчості та патріотизму. На ній усі батьки та мешканці села мали змогу побачити талановитих дітей школи, а сам захід мав на меті показати, що ми відкриті для дружби з усіма дітьми світу, але твердо знаємо, що Україна – це наш дім!
Свято Осені та ярмарок стали традиційним заходом для нашої школи. Кожен клас підготував яскраві осінні композиції, святкову програму вели учні 7 класу (кл. кер. Кубицька О.П.), а кошти, зібрані під час ярмарку, було вирішено витратити на пошиття костюмів для екологічної агітбригади «Веселка».
День Вчителя запам’ятався самоврядуванням учнів 9 класу, які підготували гумористичну лінійку для 10-класників-вчителів та святковий концерт «Від усієї душі».
Новорічні свята відбувалися у декілька етапів: 1 клас – пригодницький захід «Чарівна скриня», який підготували і провели учні 8-9 класів; 2 клас – зустріч з казковими героями-аніматорами; 3-4 класи – новорічна вистава «Український новий рік»; 5-6 класи – новорічний КВЕСТ, який відбувся завдяки допомозі вчителів; 7-9 класи – гумористична конкурсно-розважальна програма «Снігуронька – 2016», підготували учні 9 класу, а головними героями стали дівчатка-конкурсантки та підставні снігуроньки-вчителі.
У ІІ семестрі школа розпочала роботу над новим екологічними проектом «Горизонт». Він відбувався у декілька етапів: 1-9 класи працювали над під проектом «Найкраща роза для найкращої школи», метою якого було виростити і висадити рози на клумбу. Результатом є 23 чудових кущі троянд. 5-8 класи вели дослідницьку роботу над під проектом «Екологічна абетка Миколаївщини» - це збір інформації про найкращі заповідні місця Миколаївської області та випуск наочного посібника у вигляді абетки. Учні 9 класу працювали над дослідженням заповідної зони місцевого значення «Півострів Піщаний». Результатом стала зустріч з головою сільської ради Ботаніним А.Л. та вирішенням ряду питань щодо заборони забудови та в’їзду на територію заповідника.
У березні у початкових класах відбулися свята для мам, а 5-9 класи поставили концерт «Для Вас, жінки, усі зірки!». У травні відбувся мітинг до Дня Перемоги «Миру – бути!» та свято Останнього Дзвоника «Школо, до побачення!».
Невід’ємною частиною навчально-виховного процесу є конкурси, акції, інші заходи районного та обласного значення, у яких протягом навчального року брали участь педагогічні працівники та учні школи. Так, за 2015-2016 навчальний рік маємо наступні результати:
1. “День юного натураліста” (Катеренюк Т.Ф. – участь)
2. “Птах року” (Пономаренко О.М. – 1 місце в області)
3. Вокальний конкурс “Україно, зоре моя” (Лебедєва К.Є. – 1 місце в районі)
4. “Моя Батьківщина – Україна” (Марущак Т.О. – 1 місце в районі)
5. “Космічні фантазії” (НікітюкО.М. – участь)
6. Конкурс колективів екологічної просвіти (КатеренюкТ.Ф., Шереметьєва Л.В. – 2 місце в області)
7. “Український сувенір” (Нікітюк О.М. – участь)
8. Творчий звіт про роботу волонтерів (Катеренюк Т.Ф.)
9. Творчий звіт з патріотичного виховання (Катеренюк Т.Ф.)
10. Районний конкурс читців-декламаторів “Чисті роси” (Валуєва Ж.Л. – 3 місце у районі)
11. Районний конкурс з початкового моделювання (Нікітюк О.М.)
12. Обласний конкурс “Чисті роси” (народна хореографія) (Шереметьєва Л.В. –участь)
13. Фестиваль ДЮП (Катеренюк Т.Ф., Шереметьєва Л.В., Нікітюк О.А. – 2 місце у районі)
14. Конкурс художньої самодіяльності педагогічних колективів
15. Педагогічний конкурс «Кращий класний керівник року» (Кришина О.В. – 2 місце в області)
Робота класних керівників
Наша школа розробила власну виховну систему, в якій було враховано всі потреби сучасного виховання. Так, з початку 2014-2015 навчального року в школі почала діяти «Школа життєтворчості», розроблена на основі педагогіки життєтворчості. Основоположником цього нового теоретичного напряму є український педагог І.Г.Єрмаков. Саме ця педагогіка сприяє самостійному вибору особистістю стратегії життя, розробці життєвих планів і програм, вибору та використанню засобів, необхідних для реалізації індивідуального життєвого проекту.
Реалізація поставлених задач даної системи здійснювалася усіма членами шкільного колективу: класними керівниками, учнями та батьками шляхом застосування інноваційних виховних технологій (проекти, диспути, семінари, робота з пресою, технологія інтегрованого виховання, комп’ютерні технології та інші).
Саме цю виховну систему класний керівник 8 класу Кришина Олена Валеріївна представила на конкурсі «Класний керівник року» і отримала перемогу у районі та ІІ місце в області.
Забезпечення в школі здоров’язбережувального середовища
У школі проводиться належна робота зі створення здоров'язбере-жувального середовища. Забезпечено медичне обслуговування, раціональне збалансоване гаряче харчування учнів, змістовне дозвілля дітей (робота шкільних гуртків та гуртків Центру позашкільної роботи), організація якісного відпочинку та оздоровлення учнівської молоді.
Завдання здоров'язбережувальної педагогіки — забезпечити випускнику школи високий рівень здоров'я, сформувати культуру здоров'я. Із метою пропаганди здорового способу життя запроваджуються профілактично-корекційні акції «Молодь проти СНІДу», «Життя без куріння», організація шкільних, участь у районних етапах та обласних конкурсах, до Дня порозуміння з ВІЛ-інфікованими, до Дня здоров'я.
Створення здоров’язбережувального середовища в навчальному закладі неможливо виокремити від організації фізкультурно-оздоровчої роботи
Стало традицією школи вранці під керівництвом вчителя фізичної культури робити ранкову зарядку, а в режимі дня в школі сплановані і проводяться фізкультурно-оздоровчі заходи: рухливі перерви, фізкультхвилинки і фізкультпаузи під час уроків загальноосвітніх предметів, спортивні змагання, «Дні здоров’я».
Учні школи беруть участь у різноманітних спортивних заходах, гуртках, турнірах, Спартакіаді школярів, туристичних змаганнях.
Разом з тим, є ряд проблем, пов’язаних зі здоров’ям дітей, які потрібно вирішувати:
-
забезпечення безпеки життєдіяльності учнів під час проведення уроків фізичної культури та позакласних спортивно-масових заходів;
-
якісний медичний огляд дітей та лікарський контроль;
-
створення умов для пошуку та розвитку талановитих дітей, їх удосконалення в обраному виді спорту;
-
посилення контролю за проведенням уроків фізичної культури, та фізкультурно-оздоровчої роботи.
На виконання статті 5 Закону України «Про охорону дитинства» та постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження норм харчування в навчальних та оздоровчих закладах” безкоштовним харчуванням у 2015-2016 навчальному році були забезпечені учні 1-4 класів, діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, діти з малозабезпечених сімей, діти-чорнобильці та діти, які проходили профілактичне лікування в протитуберкульозному відділенні. Вартість харчування одного дітодня становила 9 грн.
Харчування учнів 5-9 класів здійснювалося за рахунок батьківської плати та спонсорської допомоги. Вартість харчування одного дітодня для школярів 5-9 класів становила 9 грн.
У школі функціонує шкільна їдальня,яка має санітарний паспорт, обладнана технологічним обладнанням, забезпечена проточною гарячою і холодною водою.
У закладі повністю виконуються норми харчування. Харчування збалансоване, повноцінне з дотриманням норм харчування учнів ( відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 22 .11.2004 р. № 1591 « Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах»).
Для здешевлення обідів та забезпечення вітамінізації блюд школа постійно співпрацює с товариством «Владам».Це дає можливість здешевити вартість харчування школярів.
Завдання колективу школи на 2016-2017 н.р.
-
Продовжити роботу педагогічного колективу у 2016-2017 н.р. над проблемним питанням «Формування життєвої компетентності учнів», підтема «Розвиток пізнавальної самостійності і креативних компетентностей учнів через проблемно-пошукову роботу».
-
Вчителям школи працювати над підвищенням як